Doelstelling van het Feestcomité
Onze mooie deelgemeente Kieldrecht op de kaart blijven zetten als een vrolijke, bruisende en sportieve gemeente.
Dit door zoveel mogelijk verenigingen er toe aan te zetten om activiteiten te organiseren, hetzij alleen, hetzij samen met andere verenigingen en deze te ondersteunen met raad, tips en financiële steun via toelage vanuit het Gemeentebestuur.
Leden feestcomité Kieldrecht
| Brigitte d’Heu | Frankie Aendenhof |
| Jeanine Van Broeck | Mitch Aendenhof |
| Anja Van Guyse | Theo Cleys |
| Caroline Van Leuven | Franky Meyntjens |
| Cindy Werrens | Youri Smet |
| Philip Van Cleemput |
Contactgegevens feestcomité Kieldrecht
Feestcomite.kieldrecht@gmail.com
Hoe gaat één en ander in zijn werk?
Het plaatselijk feest comité moet haar begroting binnen geven begin oktober voor het volgende kalenderjaar.
De organisator van een nieuw evenement moet dus voor die datum zijn aanvraag binnen sturen om in aanmerking te kunnen komen.
Elk jaar moet de aanvraag opnieuw ingediend worden via mail naar feestcomite.kieldrecht@gmail.com voor 1 oktober om in aanmerking te kunnen komen voor een toelage voor het volgende kalenderjaar.
Deze aanvraag moet vergezeld zijn van een financiële begroting van het evenement.
Bij een jaarlijks terugkerend evenement, ontvangen we graag ook een financieel verslag van het vorige jaar… dit moet niet gedetailleerd zijn qua inkomsten/uitgaven, maar wel graag de grote lijnen mee vermelden.
- Welke animatie/artiest werd er geboekt tegen welke prijs?
- Uitgave Unisono (Sabam)?
- Huur materiaal gemeente Beveren of andere (bv. tent)
Deze info is vooral belangrijk om op die manier ook andere verenigingen in de toekomst te kunnen helpen in hun zoektocht naar dergelijke zaken.
Voor de eerste keer een (nieuw) evenement organiseren
Verenigingen die een nieuw evenement organiseren kunnen het eerste jaar terecht voor een subsidie via ‘Beveren Leeft’. De link naar deze aanvraag kan u vinden bij ‘nuttige links’.